Så er det Fredag og solen skinner.

Jeg sidder herhjemme i min hule under hemsen med friske tulipaner og arbejder på logo og navn.

Jeg kan godt lide navnene DANSKE MODELLER og NEMO (NEtværk for MOdeller). På en måde kan jeg også godt lide MeYouWe ... Men hælder pt til den første.

Jeg har aftalt et møde med Steen Andersen fra Landsforeningen Mod Spiseforstyrrelser d. 26-27 april. Så der tager jeg til København og vil også holde et MØDE FOR ALLE MODELLER der er interesseret (skriv til mig på ida_burchardi@dskd.dk eller på facebook). Det bliver hyggeligt - Helt stille og roligt. Vi skal bla. snakke lidt om hvordan det er at arbejde som model og hvordan det kunne være et endnu bedre arbejde. Jeg sørger for kaffe og kage:-) Vi har fået lov til at låne et lokale hos Dansk Artist Forbund ved Sankt Hans Torv. Jeg tænker at det skulle være Tirsdag d. 27 april eller Onsdag d. 28 - eftermiddag eller aften.

Det glæder jeg mig til!

Jeg har en god veninde som er blevet min wingman i det her bachelorprojekt. Faktisk er vi Maverick og Goose hvis jeg selv skal sige det - jeg er nok mest Goose, men det gør ikke noget, så længe jeg bare overlever her i min film. Nå, men Anne og mig hjælper hinanden med hver vores projekt (hun arbejder med udvikling af danske folkeskoler), og det gør en kæmpe forskel at have en til at komme med gode råd og vejledning. Det gør hun. I aften skal vi dog ud og drikke drinks og spise food to share på Sidebar. Og danse! Det er simpelthen så vigtig en del af processen.

Jeg er blevet bedt om at konkretisere hvad filan det egentlig er jeg er i gang med at lave, så derfor poster jeg min projektbeskrivelse asap. Men bare så det er helt tydeligt:

JEG ER I FORBINDELSE MED MIN BACHELOR I INTERAKTIONSDESIGN PÅ KOLDING DESIGNSKOLE, I GANG MED AT LAVE EN INTERESSE ORGANISATION FOR ALLE DANSKE MODELLER OG MODELLER DER BOR OG ARBEJDER I DANMARK. DET ER MIT MÅL MED ORGANISATIONEN AT VI SAMMEN FREMMER OG STYRKER DET KOLLEGIALE SAMMENHOLD MELLEM MODELLER. ORGANISATIONER SOM INSPIRERER MIG ER "DANSKE DESIGNERE" OG "DANSK ARTIST FORBUND"

»Hvis modellerne vil have en identitet og være med til at præge branchen som modspiller til modelbureauerne, så burde de organisere sig, men det er der bare ikke tradition for«
Steen Andersen, sekretariatsleder hos Landsforening Mod Spiseforstyrrelser

(Det er vigtigt at vi skal også have det sjovt)

Og med disse ord vil jeg forlade computeren til fordel for noget jeg har undervurderet lidt for længe. Farvelade og Fantasi.

God weekend til alle!

PS. Fik jeg nævn at vi er oppe på 55 modeller i netværket?

Etiketter: